عشق فراموش شده
عاشقی کار تو نبود.......

 با آن نگاه آرام کردی به حرف من گوش

آیا شود که یک بار لعل لبت کنم نوش

آرام می گریزی از صحنه خیالم

تا جان دوباره بخشی آن مرده را در آغوش

تو در درون قلبم هر روز می درخشی

 در آن دل سیاهت من میشوم فراموش

سرگرم قصه هایی بر خواب من گذر کن

من را ببین که بی تو گشتم غریب و خاموش

 اکنون دگر گذشته آن روزهای شیرین

 یادی نمانده از عشق, عقلی نمانده یا هوش

باز از کلام تلخت این جمله را شنیدم

سرگرم تو نبودم, یادم تو را فراموش



نظرات شما عزیزان:

MTB
ساعت11:42---22 فروردين 1391
س/باتبادل لينك موافقي خبرم كن راستي وب باحاله

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:, توسط نازنین باقری
    

درج آگهی رایگان

سایت آگهی